2013. június 27., csütörtök

Prológus

Már gyermek koromban éreztem, hogy én nem csak átlagos gyermeknek születtem. Láttam dolgokat, árnyakat, amiket mások nem. Voltak látomásaim, hangok amiket csak én hallottam.
De sose féltem. Mindig biztonságban éreztem magam, tudtam hogy nem lehet semmi bajom.
De voltak akadályok is... Emlékezet kiesések, eszméletlenül töltött napok...
A szüleim elvittek egy orvoshoz, aki segíteni próbált rajtam...
Hónapokon át folyamatosan gyógyszereztek. Míg egyszer csak összeestem...
Napok hosszat a szememet alig tudtam kinyitni.. 
De miután felépültem, normális gyerek voltam.
Nem láttam árnyakat, nem hallottam hangokat, és a hallomások, tünetek is elmúltak...
Normális életem volt, és nagyon élveztem.
Míg egyszer csak újra kezdődött az egész...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése